HOUSE TO MARKA KIEROWANA DO SZEROKIEGO GRONA MŁODYCH OSÓB, CENIĄCYCH SOBIE RELACJE Z GRUPĄ ORAZ PRZYJEMNE SPOSOBY SPĘDZANIA CZASU. TO OFERTA TAKŻE DLA TYCH, DLA KTÓRYCH MUZYKA JEST ŹRÓDŁEM INSPIRACJI I NIEZBYWALNYM ELEMENTEM ŻYCIA. OBECNIE POD MARKĄ HOUSE DZIAŁA 210 SALONÓW W POLSCE I 115 W KRAJACH EUROPEJSKICH.
Oferta marki podzielona została na cztery linie - dwie damskie i dwie męskie.
LINIE DAMSKIE:
- CASUAL SPORT - linia przeznaczona dla dziewczyn lubiących eksperymentować i bawić się modą. Charakteryzuje się nowoczesnym, lekko sportowym stylem z odważnymi, dużymi nadrukami. To odzież dla aktywnych dziewczyn lubiących modne rozwiązania.
- CASUAL FASHION - część linii damskiej mocno zorientowana na trendy w światowej modzie. W modelach widać wyraźne inspiracje z pokazów pret-a-porter. Marka proponuje także szeroki tkaninowy asortyment w postaci koszul, spódnic, sukienek, tunik i płaszczyków..
LINIE MĘSKIE:
- CLUBBING BOY - linia dla chłopaków lubiących zwracać na siebie uwagę, poszukujących w ciuchach i akcesoriach (paskach, czapkach, designerskich torbach oraz butach) nowych form, kolorów i nadruków..
- URBAN COLLEGE - druga męska linia charakteryzuje się stylem miejskim połączonym z elementami klasycznymi. Została stworzona z myślą o tych, którzy cenią jakość, charakter rzeczy vintage i subtelne odwołania do aktualnych trendów.
Wszystkie linie uzupełnione są przez charakterystycznymi dla marki dodatkami i akcesoriami.